martes, 17 de diciembre de 2013

T'odie, amor meu (1995)

Comèdia musical. Adaptació de textos de Dorothy Parker i cançons de Cole Porter, feta per Dagoll Dagom.

Fitxa artística:
Sissi Alícia Ripoll, Lyli Paqui Noguera, Emma Isa Gallardo, Edie Rosa Vallés, Soldat Paco Bertomeu,
Amic Jordi Serra, Oscar Toni Pérez, Jota Miquel Quesada
Direcció: Antonia Díaz
ESPAI ESCÈNIC Tarannà Teatre, IL·LUMINACIÓ Edu Bolinches, Ivan Quesada, Patrícia Montaner, SO Gloria Pascual, COREOGRAFIA Tarannà Teatre, PRODUCCIÓ I REALITZACIÓ Tarannà Teatre.

"T'odie, amor meu i no està be. T'odie, amor meu, i saps per què? T'odie amor meu, perquè t'estime tant."

"Us puc dir sense cap por que jo soc un Gigoló, visitant ocasional de llists amb llançols de fil. Un Don Joan mancat d'amor atemptant contra l'honor de marits amb mes diners que no pas sex-appeal"

"Si ho fa el gripau, fem-ho! Au, fem-ho! Com la vaca ho fa amb el brau, fem-ho! Au, fem-ho! Au, fem l'amor"

No hay comentarios:

Publicar un comentario